среда, 8 апреля 2015 г.

Твір-роздум...

 «Я – майстер своєї справи»
(твір - роздум)




                                              Олександрівський ДНЗ №3
                                              Вихователь:
                                              Гуровська Т.М.




Я не намагаюсь стати кращою за інших,
я прагну стати  завтра кращою за себе сьогоднішню.

Кожен в своєму житті прагне  знайти  своє місце під Сонцем.  Мені здається, я своє місце знайшла. І це місце в самому «Сонечку».
В 2007 році я вперше потрапила до садочка. Емоції, хвилювання, невідомість, невпевненість – ось ці почуття, з якими я переступила поріг дошкільного закладу. Звичайно, спочатку було дуже важко, але завжди поруч був мій педагог – наставник, мій старший товариш.
         З перших днів в своєму садочку,  зрозуміла, що кожна дитина – особлива, індивідуальна. І я, як педагог, і просто людина, повинна знайти заповітний ключик, який відкриє дитяче серце. Адже, вихователь – це перший після мами вчитель, якого дитина зустрічає в своєму житті.  Тому я намагаюся створити  навколо дітей атмосферу  захищеності, теплоти, любові таку, яку їм дають їхні мами; щоб кожна дитина відчувала  себе в садочку спокійно, комфортно, впевнено, ніби вдома.
         У кожного, хто працює з дітьми, є  свої критерії оцінки роботи. Якщо діти діляться зі мною своєю радістю чи проблемою, якщо вони поспішають обійняти  мене, як тільки я заходжу в кімнату, якщо ввечері довірливо дивляться в очі і питають: «А Ви завтра прийдете?» і якщо  іноді в мою адресу з їх уст зривається слово «Мама»,  - це означає, що я все роблю правильно. Я заслужила їх довіру та любов.
    Дуже хочу, щоб мої вихованці виросли добрими, розумними, справедливими, милосердними, здібними. Знаю, що насамперед маю бути уважною, терплячою до них, а головне любити  їх. Адже  лише в атмосфері любові можна виховати добру, мудру, щиру людину, яка в майбутньому віддасть цю любов прийдешнім поколінням.

Я вірю в свої сили, в свій творчий потенціал!

Вірю, що кожна дитина знайде  своє місце в житті, знайде своє Сонце!

Комментариев нет:

Отправить комментарий